Search This Blog

Tuesday, May 25, 2010

sakura koi..

ini merupakan karya aku yang pertama menggunakan sakura koi.. dah lama tak pegang colour... bile dh dpt colour ni, ape lagi.. terus la lukis... tanpa sketch2 dulu aku terus men'sakura koi'kan lukisan ni.. mulanye aku saje2 tenyeh sana tenyeh sini.. bila dah siap tu.. eh cam lawa la pulak.. hehehe... sempena perasmi kepada sakura koi aku.. aku pun menghadiahkan lukisan ini utk 'seseorang yang istimewa' bagiku... dia la yg bnyk memberi motivasi... eh silap.. inspirasi..mmm..bole la kot..mmm.. dua2 la senang.. memberi motivasi dan inspirasi kepada aku utk kembali bergiat dalam bidang seni ini.. dia juga lah yang bnyk membantu di samping berkongsikan pengalaman dan cara2 menggunakan sakura koi ini.. lain2 tak leh la bagitau... hehehe..
arigatou ne... kamsahamnida..

No comments:

Post a Comment